canción. inf1 Istaba la Endelgada en siyón de oro sentada. Por ahí pasa e[l] rey su padre, que de eya se enamorara. -- Por tu vida, la Endelgada, si eserás mi enamorada. -- Nunca tal quierai, padre, nunca tal quierai tealada [ no entiendo ] que en la vida de mi madre seré tu sherica amada. -- Ya se va la Delgadita en baranda y en baranda. Se [a]somó y a un barcón y a una ventana muy alta: -- Por tu vida, vi ... [ se corrige ] mi padre, dame un poquito de agua. -- Y vete cochina, sinvergüensa, del ... [ se corrige ] desvergüensada, que no quisites haser lo que e[l] rey tu padre manda. -- Ya se va la Endelgadita en baranda y en baranda. Se asomó y a un barcón y a una ventana muy alta. Vio a su [he]rmana jugando, jugando juego de dama: -- Por tu vida, la Endelgada, dame un poquito de agua, que de sed y no de hambre, salírsela quiere el alma. -- Mandaron por los criados, que no la den ni un po de agua. De eyos con jarros de oro, de eyos con jarros de plata. Al subir la primera [e]scalera, la Endelgada entregó el alma. corte de cinta
Play Audio for this Transcription Download MP3 Audio File Formatted Transcription TEI Original
Armistead, Samuel G., with the collaboration of Selma Margaretten, Paloma Montero, and Ana Valenciano and with musical transcriptions edited by Israel J. Katz. El romancero judeo-español en el Archivo Menéndez Pidal (Catálogo-índice de romances y canciones ) 3 vols. Madrid: Catedra-Seminario Menéndez Pidal, 1977, 387; 393; 358 pp.
Menéndez Pidal, Ramón. "Catálogo del romancero judío-español," Cultura Española, 4 (1906), 1045–1077; 5 (1907), 161–199.