Diego León canción. inf1 En la siudad de Toledo y en la sibdad de Granada y ahí se ha criado un mansebo que Diego León se yama. Y el era alto de cuerpo, morenito de su cara, delgadito de sintura moso y criado entre dama[s]. De una tal se namoró, de una muy hermosa dama. Se miran por una reja y también por una ventana. Y el día que no se ven, no lodh aprovecha nada, ni lodh aprovecha el pan ni el agua de la mañana, ni le aprovecha el dinero con que León negosiaba. Y un día, se vieron juntos, dijo León a su ama[d]a: -- Mañana te hay de pedir, no sé si es cosa sercana. -- Lo que la dama responde, lo que al moso le agradaba. Y lo que la dama responde, lo que al moso le agradaba. Y otro día en la mañana, con su suegro se encontrara. -- Buenos días, señor Pedro. -- Y a su hija demandara. Con el sombrero en la mano, los buenos día[s] le daba. -- Don Pedro, dame a tu hija y a tu hija doña Juana. -- Mi hija no es de casar, porque aún es chica y muchacha. -- Y alquiló cuatro valiente[s], los mayores de la plasa, que mataran a León y le saca ... fin de cinta
Play Audio for this Transcription Download MP3 Audio File Formatted Transcription TEI Original
Armistead, Samuel G., with the collaboration of Selma Margaretten, Paloma Montero, and Ana Valenciano and with musical transcriptions edited by Israel J. Katz. El romancero judeo-español en el Archivo Menéndez Pidal (Catálogo-índice de romances y canciones ) 3 vols. Madrid: Catedra-Seminario Menéndez Pidal, 1977, 387; 393; 358 pp.
Menéndez Pidal, Ramón. "Catálogo del romancero judío-español," Cultura Española, 4 (1906), 1045–1077; 5 (1907), 161–199.