title: Diego León canción. inf4 En la siudad de Madrid se cría una hermosa dama. Esa tal no tiene padre, pero poco la faltaba. Eya tenía un padrastro, igual que a su hija la amaba. No la casan porque es joven, porque [para] un pariente la guardan. Enfrente de eya vivía un joven de buena cara. Tanto se quieren los dos que con la vista se hablan. También se hablan a solas por una baja ventana. Un día la vio el joven, la dise -- Bien de mi alma, mañana te he de pedir, no sé si es cosa sercana. -- Lo que la dama le responde, lo que al joven le agradaba. -- No se te dé nada, mi vida, no se te dé nada, mi alma. Basta que tú seas hombre para cumplir tu palabra. Yo también seré mujer para salir de mi casa. Con lo poco que tú tengas y lo que yo me yevara, las hasiendas de mi padre no puedo, yo, perdonarlas. -- El joven se fue contento y la dama muy consolada. El joven se fue contento y la dama muy consolada. comentario inf1 Ahí termino. Samuel G. Armistead Esta bueno. fin de cinta
Play Audio for this Transcription Download MP3 Audio File Formatted Transcription TEI Original
Armistead, Samuel G., with the collaboration of Selma Margaretten, Paloma Montero, and Ana Valenciano and with musical transcriptions edited by Israel J. Katz. El romancero judeo-español en el Archivo Menéndez Pidal (Catálogo-índice de romances y canciones ) 3 vols. Madrid: Catedra-Seminario Menéndez Pidal, 1977, 387; 393; 358 pp.
Menéndez Pidal, Ramón. "Catálogo del romancero judío-español," Cultura Española, 4 (1906), 1045–1077; 5 (1907), 161–199.