Sol la Sadika canción. inf1 Cuando Tara levantó el enredo, setensiaron a la hermosa Sol. Y la hisieron un juramento falso en presensia del gobernador. Y el gobernador la dise: -- ¿Y esta mora, qué dise[s] de ti? -- No, señor, yo he nasido hebrea. Hoy, hebrea tengo hoy que morir. -- En la cársel estuvo enserrada sin que nadie la fuera a ver. Sólo que Diodh en su compaña mandaba a el ángel Gabriel. Cuando Sol entró en el palasio, la desía la hija del rey: -- Renega, Sol, de tu ley. De mi hermano, serás su mujer. -- Yendo Sol dise muy altiva: -- Yo no quiero bienes, ni alhajas, ni ponerme corona de reina para renegar de mi ley. Yo soy hebrea nasida y apresio la ley de Moisé, que del monte de Sinaí la trajo den presensia de todo Israel. -- Mira, Sol, que te van a matar. Cuatro horitas te damos de tiempo. Piénsalo bien y no te olvide[s] que morirás dentro de una hora. -- Y el verdugo desvaina su espada en el cueyo de la hermosa Sol. Y la dise: -- Si quieres ser mora, piénsalo bien qu'aún tiene lugar. -- Por el mundo se estienda mi historia, las donseyas que cobren valor, no fiarsen de ninguna mora para verse como se vio Sol. fin de cinta
Play Audio for this Transcription Download MP3 Audio File Formatted Transcription TEI Original
Armistead, Samuel G., with the collaboration of Selma Margaretten, Paloma Montero, and Ana Valenciano and with musical transcriptions edited by Israel J. Katz. El romancero judeo-español en el Archivo Menéndez Pidal (Catálogo-índice de romances y canciones ) 3 vols. Madrid: Catedra-Seminario Menéndez Pidal, 1977, 387; 393; 358 pp.
Menéndez Pidal, Ramón. "Catálogo del romancero judío-español," Cultura Española, 4 (1906), 1045–1077; 5 (1907), 161–199.