title: La infanta parida comentario inf1 Es ese que canta... canción. inf1 Que se la pensa [e]sta (...), comentario inf1 Pon la cinta. Samuel G. Armistead Sí, está bien. canción. inf1 Qué se va a pensa[r] esta reina, que hija honrada tenía. Con ese conde, Bergico, tres veses parido había. Con lo que en el vientre tiene, y el de los cuatro sería. Se lo disen a la reina, la reina no lo creía. Cobijóse manto de oro, fue a ver [ corte de cinta ] verdad o mentira. -- ¡Oy, hija! Si tú estás libre, reina serás en Castiya. ¡Ay, hija! Si no lo fuere[s], en mal fuego estés ardida. -- Tan libre estoy, la mi madre, como a vuestros pies nasida. Perdón, perdón, la mi madre, que me voy a la sala [a]rriba. [ corte de cinta ] espinado madre, anoche, tengo dolor de barriga. -- Entre almena y almena y un hijo parido había. Entre almena y almena, se asomose a la ventana, vido pasar a Belgico. -- ¡Oy, Belgico y oy, Belgico! Y un hijo te he parido, cómo se te haga la vida. -- No te de nada, mi alma, no te de nada, mi vida. Que el cria[d]or de los tres, y el de los cuatro sería. -- Y en meatad de aquel camino, con su suegro encontraría. -- Oy, Bergico y oy, Bergito, ¿qué yevas en la faldriquera? -- Yevo almendrita[s] dulse[s] para las embarasada[s]. -- Deme una poquita de eya para la infanta, mi hija. -- Si yo te la daría, la infanta avoltaría. -- comentario Samuel G. Armistead ¿Qué es eso? corte de cinta
Play Audio for this Transcription Download MP3 Audio File Formatted Transcription TEI Original
Armistead, Samuel G., with the collaboration of Selma Margaretten, Paloma Montero, and Ana Valenciano and with musical transcriptions edited by Israel J. Katz. El romancero judeo-español en el Archivo Menéndez Pidal (Catálogo-índice de romances y canciones ) 3 vols. Madrid: Catedra-Seminario Menéndez Pidal, 1977, 387; 393; 358 pp.
Menéndez Pidal, Ramón. "Catálogo del romancero judío-español," Cultura Española, 4 (1906), 1045–1077; 5 (1907), 161–199.